13. helmikuuta 2012

Pari viikkoa

Tänään aamulla iski viimein hetkeksi matkakuume ja jännitys päälle. Lähtö on jo noin kahden viikon päästä, mitä ei osaa jotenkin yhtään käsittää. Mutta pikkuhiljaa se tulee realistisemmaks, kun työharjoitteluakin on jäljellä enää ensi viikon loppuun asti ja sen jälkeen pari päivää lomaa; toisin sanoen aikaa pakkailla rauhassa. Matkavakuutus on sellanen, mikä täytyisi hoitaa myös kuntoon tässä tämän viikon aikana mielellään.

Mulla oli tosiaan puhetta niistä keikkalipuista, niin nyt mulla viimein on ne!



Aivan ihana Minttu auttoi mua niiden oston kanssa ja muutenkin mun hölmöjen kysymyksien kanssa. Kiitos ♥ En vaan usko, että tuun oikeasti näkemään nämä pojat livenä. Kaikki se panikointi ja tuskailu, että onkohan mulla mahdollisuus saada lippuja sinne, entä jos ne myykin loppuu ja miten ikinä hommaisin ne, mutta nyt on vaan sitten odottelu jäljellä~


Vähän jännittää kyllä, kun saavutaan tosiaan Tokioon sillon 2.3. ja keikka on heti 3.3. Siinä sitten ihmetellään ja kummastellaan, että kuinkas sitä oikein löytää keikkapaikalle… On kyllä kartat ja kaikki mutta joo, toivotaan että kaikki menee hyvin! 

Matkan ohjelmaa täytyisi kyllä vielä vähän miettiä, että missä kaikkialla sitä käydään. Ideoita kyllä on, mutta niitä ois kiva laittaa vähän johkin ylös ja miettiä että millon mihinkin :D

Milla 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti